wtorek, 9 marca 2021

Type 97 Te Ke i Type 41 75mm mountain Gun

No i wreszcie jest co pokazać. W zasadzie to nie ludki, bo te podebrałem z obsługi armaty batalionowej no ale dwa sprzęty, działo i tankietka. Oba modele zostały zrealizowane przez druk 3d w technica SLA, w sensie bez pasków i z żywicy, dobrze jest. Tankietkę drukowałem sam, działko kupne, o tym dalej...
Type 97 Te Ke ma jeździć i masakrować wrogie armie, choć nie spodziewam się pogromu. W grze to 95pkt za regulara, 114pkt za weterańską, dostajemy AV 7+, działo +3 i recce, w sumie spoko.
Malowanie, trochę przesadziłem z podkładami. Czarny podkład, DRUGI raz czarny podkład, ale za szybko albo za zimno było i się pofalował, trzecia warstwa zielony armijny z Army Paintera to też swoje dołożyło, na to Violet Brown od Mr.Hobby, cienko z aero. Jak podeschło, zacząłem kombinować z malowaniem kamuflarzu. Znalazłem jedną kolorową reprodukcję Te Ke i tego się trzymałem. Stipplingiem, (dziobaniem) zrobiłem plamy na dwóch brązowych odcieniach. Zielone plamy podobnie ale jednym kolorem. Żółte pasy miały się miękko rozmywać, ale chyba nie jestem mistrzem sfumato i wyszło jak wcześniej na Ha Go / Ke Nu tzn ujdzie w tłoku. Reszta to trochę kurzenia, czego na fotkach nie widać to tego nie ma, więc robota bez sensu. Efekt kurzu zabiła Foka Czystości from Citadel, a mogłem pojechać lakierem do włosów. Na koniec flażka, z ręki, bo zgubiłem kalkomanie a chciałem by było coś kolorowego.

Type 41 75mm mountain Gun z oferty Warpainter.eu WRESZCIE ktoś ją zrobił, Warlord powinien jakieś 7 lat temu, ale coś im nie idzie. W grze to lekka haubica z dodatkową załogą. 50pkt za Regulara, 60pkt za wetrańską, gun shield i do dwóch dodatkowych ziomali po +5pkt każdy, wydłuży jej żywotność, na minus brak spottera.
Malowanie, czarny podkład (tym razem raz) Violet Brown z aero. Przecierki, washe, olejowy Streak Grime AK, lekki drybrush jakimś zielonym, obicia Gun Metal VA, trochę kurzu (tu widać) i błoto z pigmentu rozrobionego w Sand and Gravel Glue. Ludki kradzione, bo działo sprzedawane jest samo. Stosunek jakości do ceny i ogólne zadowolenie 10/10 z plusem. Fotki by okrasić suchawy tekst:

3 komentarze: