sobota, 24 czerwca 2017

Bunkier WIP3

Parę wolnych chwil, więc wygniotłem skały do końca, opaćkałem mixem wikolowo-gipsowym, miejscami dodając herbaciano-kawową posykę. Gdy wszystko dobrze podeschło położyłem parę podstawowych kolorów z aero... c.d.n


By wzbogacić fakturę obstukałem skały drucianą szczotką

Miks wikolu, gipsu i czarnego pigmentu. Tężejąc pozwolił na zalepienie brzydkich szpar. Nakładane pędzlem i szpachelkami.

Zostawione na parę godzin do wyschnięcia.

Już po aerografie. Jak się kolor przyjął ocenię przy dziennym świetle.

4 komentarze:

  1. Zaczyna porządnie wyglądać. Co będzie za bunkrem, tam gdzie masz ten płaski placek terenu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjdzie w praniu, coś się dostawi np panel z drzewem albo wejście do schronu czy coś.
    Nie miałem więcej styroduru i tak wyszło. Poza tym musi być trochę luzu by dało się wsadzić ludki do środka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie pięknie wyglądał na stole. Dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze sporo dłubania mnie czeka. Mam nadzieję że będzie fortecą nie do zdobycia! ;)

      Usuń